-

slepamanka

O stosunku państwa teoretycznego z Izraelem-widziane z USA

Na dobry początek zacytuję prezydenta Andrzeja Dudę w przemówieniu na marszu żywych, cytat za interia.pl: "Państwo Izrael to dowód klęski nazistowskiego planu zagłady; niech nikt nigdy więcej nie ośmieli się podnieść ręki na naród żydowski" .

Z miejsca przypominają mi się ponure słowa komunsty Józefa Cyrankiewicza po poznańskim czerwcu 1956 roku, cytuję z pamięci: Kto podnosi rękę na władzę ludową, to ta władza odrąbie mu tą rekę”. Identycznie mówił po wydarzeniach marcowych tow. Edward Gierek.

Czyli jeśli dajmy na to występujemy przeciwko nienależnym odszkodowaniom w skromnej wysokości 300 miliardów USD, powołanej do tego organizacji bezczelnych hucpiarzy,to prezydent Duda z definicji zaliczy nas do antysemitników, podnoszących swoje antysemickie brudne łapy na niewinny naród żydowski, którym to jak psu buda należy się te minimum 300 miliardó USD zadośćuczynienia i będzie nam osobiście odrąbywał te nasze wstrętne antysemickie łapy żydowską siekierą pobłogosławioną przez naczelnego rabina ? Przecież siekiera sprawiedliwości dzijowej musi być w tym przypadku koszerna.

Wszak jego consigliere Krzysztof Szczerski, filobanderowiec nauczy go posługiwać się siekierą, gdyż jako osoba popierająca banderowską Ukrainę, wie z opisów jak to banderowcy czynili, rozprawiając się z Lachami.

  1. serwilizmu jaki nam prezentuje prezydent Duda wobec narodu żydowskiego, dawno przekroczył już poziom czasów stalinowskich, kiedy to nasi dzielni towarzysze w imieniu narodu polskiego, składali wiernopoddańcze hołdy zbrodniarzowi Stalinowi.

Najpierw było przepraszanie i wielka prośba o wybaczenie za tzw. wydarzenia marcowe w imieniu narodu polskiego. A cóż takiego się wtedy stało? Tow. Wiesław wyrzucił ze stanowisk państwowych działaczy partyjnych pochodzenia żydowskiego, dawnych członków aparatu terroru wobec narodu polskiego w czasach stalinowskich. Na całym zachodnim świecie podniosło się wielkie larum, że Polacy szykują nowy holocaust niedobitkom żydowskim. Ogromna większość pracowników aparatu terroru skorzystała natychmiast z możliwości wyjazdu z cudownego raju, którego to byli w ogromnej większości współtwórcami, wsadzając m.in. tow. Wiesława do więzienia.

I po 50-ciu latach prezydent-gnojek Duda przeprasza i prosi o wybaczenie w imieniu narodu polskiego tych sowieckich czynowników tak jakby naród polski miał za czasów tow. Wiesława cokolwiek do powiedzenia. Trzeba być kretynem lub najgorszym szubrawcem, by wydarzeniami marcowymi obciążać naród polski. Albo ten gnojek jest kompletnym kretynem, albo szubrawcem sprzedawczykiem, za jakich miałam członków tzw. Unii Wolności, skąd wywodzi się nasz prezydent-gnojek.

Dalsze wydarzenia tylko potwierdzały stan całkowitego niedorozwoju politycznego prezydenta-gnojka, dla którego się liczy tylko własna kariera na trupie i reputacji Polski i Polaków. Gangsterska grupa nazwana przez Żyda Normana Filkensteina „Holocaust Industry”, poczyna sobie coraz śmielej wobec kompletnego nic nierobienia kolejnego rządu tzw. III RP, mającej z niepodległą Polską tyle wspólnego, co mrówka ze słoniem. Grupa ta będącą grupą zawodowych wyłudzaczy mająca bardzo silne poparcie w Kongresie USA oraz w każdej administracji prezydenckiej, zarządała od Polski już nie 65 milaiardów USD ale 300 i to na dobry początek.

Toteż kiedy zaraz po tzw. obchodach marcowych oraz awanturze o ustawę IPN, wykorzystując swoje wpływy w administracji prezydenta USA zapowiedziała że premier i prezydent państwa teoretycznego zwanego III RP, traktowani będą jak persona non grata, consigliere gnojka Dudy, następny gnojek Szczerski natychmiast pojechał do Waszyngtonu, by spotkać się z woźnym Departmnet of State, następnie trimfalnie obwieścić, że prezydent Duda może jednak liczyć na spotkanie w jakiejś nieokreślonej przyszłości z kimś w rodzaju woźnego w kancelarii prezydenckiej.

Zamiast postawić w tym momencie sprawę na ostrzu noża albo jesteśmy traktowani poważnie, a jak nie to wynocha wasze wojska z Polski i więcej nie chcę słyszeć o jakiś wydumanych roszczeniach popieranych przez Kongres USA, to gnojek Szczerski zabiegał tylko o to by uzyskać od woźnego D. of S. zapewnienie że jego pryncypał gnojek nie będzie traktowany jak persona non grata. Takich to gnojków nastręczył Polsce i Polakom strategos nad strategosami.

Jarosław Kaczyński nie zrobił kompletnie niczego, by współdziałać z Polonią Amerykańską w sprawie roszczeń gangsterskiej grupy Holocaust Industry. Postępuje jak drobny cwaniaczek zasłaniając się a to prezydentem Dudą albo premierem Morawieckim. Jako strategos nad strategosami jest takim samym naiwnym człowiekiem jak profesor Andrzej Nowak , któremu to wydaje się, że jak Polskę łączą jakieś wyłącznie dla Polski „strategiczne interesy USA w Polsce”, to rząd USA nie będzie popierał interesów grupa Holocaust Industry. Prof. Nowak przedstawia tylko myślenie życzeniowe pisowskiego eliciarstwa do którego go jednak nie zaliczam.

Wobec tak naiwnej postawy aż trudnej do uwierzenia, pisowskiego eliciarstwa ze strategosem nad strategosami na czele, Polonia Amerykańska przy pokazowym milczeniu pisowskeigo eliciarstwa patriotycznego inaczej, jedynie co mogła zrobić, to tylko i wyłącznie poinformować członków Kongresu, że uchwalenie ustawy popierającej żydowskie rocznienia, mogą otworzyć puszkę Pandory w samym USA i to może być wielkim problemem dla rządu USA i samego Kongresu.

Natomaist plotki rozpuszczane celowo, jakoby rząd USA naciskał na Izrael , by nie naciskał Polski w sprawie roszczeń grupy Holocaust Industry, można sobie spokojnie włożyć między bajki. Przypomnę tylko, iż prezydent Izraela obarczył winą za Holocaust już nie jakieś zdegenerowane grupki Polaków ale całe państwo polskie. I działo się to w obecności prezydenta gnojka Dudy. I co zobiła kancelaria prezydenta-gnojka? Tylko stanowczo i dobitnie zaprotestowała i zdementowała. Ale świat nie jest zainteresowany oświadczeniami jakićhś niedorozwiniętych politycznie gnojków państwa teoretycznego, tylko państwa poważnego jakim jest Izrael.

Zamiast zaprzeczać temu, co twierdzą izraelskie media, aby wyjść z poziomu państwa teoretycznego, Polska by musiała zerwać jednostronnie stosunki dyplomatyczne z Izraelem, właśnie ze względu na totalne kłamstwo jakie zostało wypowiedziane przez prezydenta Izraela w Polsce. Myślę że po początkowym rozpętaniu sie medialnego piekła, po krótkim czasie Polskę by zaczęto wreszcie traktować jak normalne państwo dbającego o swoje dobre imię i swoje interesy.

Jednak jak widzimy strategosowi nad strategosami i jego przydupasach patriotycznych inaczej, wcale nie zależy by wyjść z poziomu państwa teoretycznego, gdyż PiS w takim przypadku znalazłby się na śmietniku hstorii wraz innymi tworami magdalenki. Dlatego to ugrupowania magdalenkowe będą robić wszystko, by pomagdalenkowa Poska pozostała państwem teoretycznym, co nam tę zależność wykazał niezbicie prezydent Izraela.

 



tagi:

slepamanka
14 kwietnia 2018 14:29
63     4329    4 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

Autobus117 @slepamanka
14 kwietnia 2018 17:15

Zadziwiająca cisza. To chyba znamienne.  Czujni i niezłomni z SN jakoś nie znalezli dzisiaj  czasu ....

zaloguj się by móc komentować

szarakomorka @slepamanka
14 kwietnia 2018 17:58

PAD dostał "na odlew"  i stał jak ta sierota na mównicy.

Wszyscy nabrali wody w usta.

"Polacy nic sie nie stalo".

Wspóczuję Toyahowi, bo naprawdę go cenię, że wdaje się w Jego obronę.

 

zaloguj się by móc komentować

Draniu @szarakomorka 14 kwietnia 2018 17:58
14 kwietnia 2018 18:46

Toyah jest konsekwentny.. Zobaczymy kto wyjdzie na tym lepiej, czy Ci co doraźnie oceniają ,czy Ci którzy oceniają w szerszym zakresie i perspektywicznie.. Zauważ ,że Polska w konflikcie syryjskim zachowuje wielką ostrożność..  PAD niczego jeszcze nie podpisał jeżeli chodzi o działania Wojska Polskiego w tej sprawie.. A  Żydom zależy na tym konflikcie.. Spójrz trochę inaczej na politykę, nie tak powierzchownie i doraźnie.. Nie wszystkot tak wyglada  jak budowa cepa.. Zobaczymy w ogolny rozrachunku, a aktualnie pod dywane ostro sie dzieje..

zaloguj się by móc komentować

Draniu @Danae 14 kwietnia 2018 19:09
14 kwietnia 2018 19:40

Autorka ostro się łechta, że się tak ostro wypowiem, muzyką Reenee Fleminga i tym sposobem z dumą podbija swoją wypowiedz .. :) Tak ja to odbieram.. Nie ma to jak  jak sie popadnie w samozachwyt. :)

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Autobus117 14 kwietnia 2018 17:15
14 kwietnia 2018 19:52

szanuj naszą inteligencję

zaloguj się by móc komentować

Draniu @slepamanka
14 kwietnia 2018 20:16

Jedno trzeba przyznać ma Pani w sobie krztyne samokrytycyzmu ,nazywając się Slepamanka.. :)

zaloguj się by móc komentować

Autobus117 @qwerty 14 kwietnia 2018 19:52
14 kwietnia 2018 20:37

"szanuj naszą inteligencję"

dajcie mi szansę !

zaloguj się by móc komentować


saturn-9 @slepamanka
14 kwietnia 2018 22:05

...zarządała od Polski już nie 65 milaiardów USD ale 300 i to na dobry początek. 

Czy to początek czy koniec to się okaże za 151 lat ...

Rzucam ponownie zapytanie: 300 [trzysta] to bardzo wielebna i bardzo wiarygodna liczba a namiar Pani ma? Kto, gdzie i kiedy za 'wielką wodą', z zapłakanych braci i sióstr, wrzucił do medialnej sadzawki tej świętej liczby rozedrganie w 300 miliardach?

Zbieram do gazetki ściennej liczby w kontekstach. Za każdy namiar, nawet lipny ale po angielsku, będę wdzięczny ...

 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Autobus117 14 kwietnia 2018 17:15
14 kwietnia 2018 22:07

Cisza? Zadziwiająca? Proszę uprzejmie: kolejny głupi i żałośnie wtórny tekst. 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @szarakomorka 14 kwietnia 2018 17:58
14 kwietnia 2018 22:09

Współczuj może sobie. Ja sobie jak zawsze świetnie radzę. 

zaloguj się by móc komentować

Caine @slepamanka
14 kwietnia 2018 22:44

Gotowiec z szuflady, trzymany na nagłą okazję, posklejany ze ścinków i niechlujnie wyedytowany. 

Kogoś tu ściągnęli na awaryjny dyżur. Ciekawe czy Wściekły Pies Mattis mówiąc o kampanii dezinfo już planował rozłożyć mocarstwo dodatkiem weekendowym?

Aj waj.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Autobus117 14 kwietnia 2018 17:15
14 kwietnia 2018 22:46

Znalezli czas, znalezli...

... a cisza wcale nie jest zadziwiajaca... po prostu ludzie widza, ze to wszystko to  KIT  !!!  Slepi sa tylko KORYCIARZE... i do konca beda isc w zaparte,  wielu nadal robi "swoje", a co z tego wyjdzie to czas pokaze.

zaloguj się by móc komentować

onyx @slepamanka
15 kwietnia 2018 00:36

"...wcale nie zależy by wyjść z poziomu państwa teoretycznego, gdyż PiS w takim przypadku znalazłby się na śmietniku hstorii wraz innymi tworami magdalenki..."

Mnie zawsze jedno ciekawi przy takich wizjonerskich tekstach - kto konkretnie w zamian? Jakie środowiska i jacy liderzy? Czy już stoją gotowi w blokach startowych, czy gdy Ojczyzna będzie w potrzebie cudownie się pojawią i poprowadzą? Jakieś typy, nazwiska?

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @Autobus117 14 kwietnia 2018 17:15
15 kwietnia 2018 02:59

Jak Pan widzi znaleźli czas. 

Pozdrawiam.

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @szarakomorka 14 kwietnia 2018 17:58
15 kwietnia 2018 03:06

Na nim to specjalnego wrażenia nie zrobiło. Uświadomiło tylko Polakom, jakim jest prezydentem dyspozycyjnym wobec magdalenki. 

Natomiast prezydent Izraela doskonale wiedział ,że Duda będzie mu się nasładzał z podziwem dla narodu żydowskiego, twardo realizującego cele tego państwa, mającego takiego chłopka roztropka jak Duda i Kaczyński za chłopców na posyłki. 

Nie znam poglądów Toyaha na temat polityki realizowanej przez Dudę.

Pozdrawiam

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @Danae 14 kwietnia 2018 19:09
15 kwietnia 2018 03:13

Nie bylam i nie jestem fanką Renee Fleming, znakomitej zresztą sopranistki. Natomiast na załączonym wideo śpiewa inna również znakomita amerykańska mezzosopranistka Joyce Didonato arię z opery Niccolo Jommellego, Attilio Regolo, reprezentującego szkołę neapolitańską. 

Na dzień dzisiejszy jestem fanką Julii Leżniewej, Rosjanki, będącej na chwilę obecną najlepszą sopranistką koloraturową. 

Pozdrawiam. 

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @Draniu 14 kwietnia 2018 19:40
15 kwietnia 2018 03:21

Szanowny Panie. Ja w przeciwieństwie do Pana nie zabieram głosu w sprawach na których się nie znam, Panska wypowiedź Pana kompromituje. Na portalu Neon24.pl przez długi czas prowadziłam cykle muzyczne poświęcone kompozytorom nieznanym do czasów dzisiejszych, a teraz na nowo odkrywanych. Obecnie jak można zauważyć staram się to robić na szkolenawigatorów.pl i myślę że z powodzeniem. 

Pozdrawiam

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @saturn-9 14 kwietnia 2018 22:05
15 kwietnia 2018 03:27

Niestety postawa naszego eliciarstwa zachęciła środowiska żydowskie do licytacji roszczeń. 300 miliardów dolarów pojawiło się jakieś trzy miesiące temu i był to szacunek jakiejś nowojorskiej kancelarii adwokackiej. W miarę wolnego czasu postaram się znaleźć źrodło tej informacji. Pozdrawiam.

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @Caine 14 kwietnia 2018 22:44
15 kwietnia 2018 13:05

Ależ ja proszę Pana przyznaję otwarcie, iż jestem agentką Władymira Władymirowicza, zadaniowaną  właśnie na odcinek pisowski. Takich gotowców mam sporo. Myślę że Pana usatysfakcjonowałam tą odpowiedzią. 

Pozdrawiam. 

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @krzysztof-osiejuk 14 kwietnia 2018 22:07
15 kwietnia 2018 13:11

Bardzo chciałabym się zapoznać z pańskimi mądrościami, przed którymi to zapewne klękają narody i ziemia się rozstępuje. 

Na temat PiS zdania nie zmieniam, gdyż fakty rzeczywiste a nie prasowe, umacniają mnie w przekonaniu, że eliciarstwo tej partii na czele ze strategosem nad strategosami, kieruje się wyłącznie interesami partyjnymi a nie Polską Racją Stanu. Czekam więc na pańską odpowiedź. 

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @onyx 15 kwietnia 2018 00:36
15 kwietnia 2018 13:20

Na razie nie widzę nikogo gdyż jak można zauważyć życie polityczne zostało zabetonowane od czasów magdalenki i widzimy ciągle tych samych zgranych "przywódców". Największym zagrożeniem dla partii magdalenkowych, do których zaliczam PiS, nie jest Rosja, czy jakiś inny kraj, tylko autentyczna polityczna opozycja, powstałą bez licencji magdalenki. Pierszym krokiem jest jednak totalna lustracja, która to by wymiotła wszystkie partie stojące obecnie na świeczniku. Ale dobrze wiemy, że do tego nigdy nie dojdzie, gdyż sobie tego nie życzy nasz najważniejszy sojusznik.

Pozdrawiam. 

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @Danae 15 kwietnia 2018 10:54
15 kwietnia 2018 13:27

Julia Leżniewa ma bardzo dobrego menadżera w przeciwieństwie do Netrebko, dlatego na razie jestem spokojna o rozwój jej artystycznej kariery. 

Neapolitańska szkoła operowa ekspodowała w drugiej połowie osiemnastego wieku właśnie w czasach Jommellego, niestety w Poslce okres klasycyzmu opiera się głównie na klasykach wiedeńskich. Wielka szoda.

Pozdrawiam.

zaloguj się by móc komentować

McGregor @slepamanka
15 kwietnia 2018 17:37

Droga Pani. Nic dodać ani ująć. Problem polega też na tym, że chloptasiowi, który nagle awansował na sam szczyt wydaje się, że jego kumpel z kampaniii wyborczej (Mastalerek) znowu załatwi wybór na prezydenta. Problem polega na tym, że teraz nie pójdzie na wybory tzw. twardy elektorat PiS, bo to są ludzie, którzy obserwują znacznie uważniej ruchy naszych najważniejszych.

A kto zamiast. No cóż, próbował Grzegorz Braun, ale najbliższe otoczenie w trakcie kampanii prezydenckiej załatwiło mu wynik na poziomie 0,25%. Sam nie wiem, czy to idioci czy agentura, ale skuteczni byli nadzwyczaj.

Co do PADo entuzjastów, to odpowiedź jest chyba dość prosta. Każdy ma gdzieś kolegów i pewnie coniektórzy też mają i na coś liczą albo już konsumują, bo w dziecięcą naiwność jakoś nie wierzę.

Pozdrawiam i działajcie jak możecie bo "nasza" ambasada na pewno Was nie wspomoże, co najwyżej jakąś "Idę" albo "Pokłosie" wyświetlą żeby "poprawić" wizerunek Polski.

zaloguj się by móc komentować

Paris @slepamanka 15 kwietnia 2018 03:21
15 kwietnia 2018 18:51

Rzeczywiscie...

... te Pani wpisy muzyczne na SN sa naprawde niezle... tj. ciekawe. Ja zapoznaje sie z nimi po raz pierwszy i dlatego nie  wciskam "swoich 3 groszy" do komentarzy... ale proponowane "kawalki" muzyczne - ogolnie - podobaja mi sie. 

zaloguj się by móc komentować

Paris @slepamanka 15 kwietnia 2018 03:27
15 kwietnia 2018 18:56

Ja juz gdzies czytalam, ze te roszczenia byc moze dojda do  800.000$... a nawet moga siegnac  BILIONA  dolcUF... wiec sytuacja jest "rozwojowa"  !!!... chyba zalezy od tego KTO  i  JAK  liczy.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Paris 15 kwietnia 2018 18:56
15 kwietnia 2018 18:57

Pardon...

... do  800.000.000$...

zaloguj się by móc komentować

Paris @Paris 15 kwietnia 2018 18:56
15 kwietnia 2018 19:06

Pardon...

... do  800.000.000$...

zaloguj się by móc komentować

McGregor @Paris 15 kwietnia 2018 19:06
15 kwietnia 2018 21:09

Nie chciałbym być upierdliwy ale jeśli 800 miliardów to 800 000 000 000$ czyli jakieś 80 000 zł na głowę Polaka.

Pozdrawiam

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @slepamanka 15 kwietnia 2018 03:21
15 kwietnia 2018 21:27

Pani dzisiejsza notka poświęcona jest nieznanym kompozytorom?  Nie zauważyłem.  Przepraszam. 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @slepamanka 15 kwietnia 2018 13:11
15 kwietnia 2018 21:31

Żaden problem. Ja, by zapoznać się z Pani mądrościami,  zajrzałem na Pani blog i juz mam spokój.  Mam nadzieje, że Pani też sobie jakoś poradzi. Trzeba tylko się uspokoić i ruszyć głową. 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @slepamanka 15 kwietnia 2018 13:11
15 kwietnia 2018 21:32

A tak na marginesie, ten "strategos" to jakiś termin muzyczny? 

zaloguj się by móc komentować

Paris @McGregor 15 kwietnia 2018 21:09
15 kwietnia 2018 21:37

Oczywiscie, nie ma z Pana strony zadnej upierdliwosci... moja pomylka...

... i to tak wlasnie wyszlo... 80.000$-100.000$ na glowe Polaka  !!!

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @slepamanka 15 kwietnia 2018 13:20
16 kwietnia 2018 01:08

"Największym zagrożeniem dla partii magdalenkowych, do których zaliczam PiS, nie jest Rosja, czy jakiś inny kraj, tylko autentyczna polityczna opozycja, powstałą bez licencji magdalenki. Pierszym krokiem jest jednak totalna lustracja, która to by wymiotła wszystkie partie stojące obecnie na świeczniku."

Nie wiem czy by wymiotla. Ale wiem ze polscy politycy zajmuja sie czesto sprawami niepowaznymi i jest to jeszcze rozdmuchiwane przez miedia. I tocza sie zawziete debaty. Ostatnio np. w kwestii obciecia uposazen politykow, zwrotu jakichs nagrod.

Przypomina mi sie rysunek Andrzeja Mleczki:

Stoi jakis oficjel w otoczeniu prasy i innych i mowi: "Na poczatku swojej kadencji chcialbym zapewnic ze jesc bede bardzo niewiele."

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @McGregor 15 kwietnia 2018 17:37
16 kwietnia 2018 05:40

Wydaje mi się, iż tzw. twardy elektorat PiS ufa nadal Kaczyńskiemu i Macierewiczowi, więc jeśli tamci krzykną że musimy wybierać mniejsze zło niż Tusk, to ten elektorat da się na ten numer ponownie nabrać, chociaż tak naprawdę PiS reprezentuje te same siły co PO ( niewyjaśniona sprawa niemieckich pieniędzy na PC). 

Dopóki jesteśmy pod opieką Waszyngtonu czy Berlina i Moskwy, Grzegorz Braun lub ktokolwiek inny niezależny od Magdalenki nie będzie mial nigdy siły przebicia w mediach i choćby nie wiem jak był popularny i tak będzie miał zawsze tylko najwyżej 4% głosów.

Polonia zrobiła co mogła, myśląc że ta sprawa będzie obchodzić cośkolwiek patriotów inaczej, ale niestety srodze się zawiodła. Bez Scisłej współpracy z macierzą prawie nic nie da się zrobić.

Pozdrawiam.

 

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @Przecinek 15 kwietnia 2018 18:21
16 kwietnia 2018 05:48

Dziękuję za ocenę  jestem szczęśliwa że ktoś na tym portalu identyfikuje się z moją oceną obecnej sytuacji w Polsce. Żydzi a właściwie każdy kto tylko przyjedzie do Polski, może nas zbluzgać, a nasi patrioci inaczej tylko uszy spuszczą po sobie. Dziękuję za zwrócenie uwagi na błąd ortograficzny, mea maxima culpa.

Ja też się dziwię, jak można być ślepym na takie karygodne zachowania ludzi, którzy nas reprezentują w świecie.  Ja swoich poglądów nie zmieniam pod wpływem emocji jak robi to wiele osób, a to jestem już za stara.

Pozdrawiam.

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @Danae 15 kwietnia 2018 19:02
16 kwietnia 2018 05:52

Co roku w Krakowie odbywa się bardzo interesujący moim zdaniem cykl koncertów Misteria Paschalia. nigdy na nim nie byłam gdyż mieszkam na stałe w USA. Bilety niestety są wściekle drogie więc nie każdy może sobie pozwolić. 

Pozdrawiam

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @Szczodrocha33 16 kwietnia 2018 01:08
16 kwietnia 2018 05:57

Politycy polscy obozu magdalenkowego mają zabronione zajmować się sprawami poważnymi. Tymi sparwami zamuje sie Waszngton Moskwa i Berlin, a ostanio Tel Aviv.  

Więc stąd takie zaciekle zwalczanie się sprawami trzeciozrędnymi.

Rysnek Mleczki jest jak najbardziej na miejscu.

zaloguj się by móc komentować

syringa @Danae 15 kwietnia 2018 19:02
16 kwietnia 2018 18:14

Za Dąbrowskiego dawno powinna się była wziąć"dobra zmiana" -gdyby taka była: za jego rządów (i zapewne za cichym przyzwoleniem) zmarnowano Park w Żelazowej WOli  za BARDZO GRUBE MILIONY. Najgorsze są rocznice: wtedy mozna się nieźle obłowić - na 200-lecie przetarg wygrała nikomu nieznana firemka, ktora powstała ad hoc i po zakonczeniu "projektu " szybciutko się rozwiązała (czy zbankrutowała) zostawiając zniszczony park. Wycięli masę drzew i trzeba bylo potem dalsze wyciąć, bo nawieźli "setki ton ziemi" -czytaj : gliny z wykopów budowlanych i drzewa udusiły się. Ekipa Ogrodu aby je ratować, musiała odgarniać ten szajs wokół drzew co mozna zauważyć na zdjęciach.

zaloguj się by móc komentować

syringa @slepamanka 16 kwietnia 2018 05:48
16 kwietnia 2018 18:20

Pani tekst -jak sie okazuje -był papierkiem lakmusowym (dla niektórych ) bo nagle mozna bylo doświadczyć, kto jest kto i ile jest prawicy w prawicy. Można udawać długo, ale nie zawsze...

Jestem tu nowa i nie za bardzo orientowałam się w "głosach. "

zaloguj się by móc komentować

syringa @Danae 16 kwietnia 2018 10:08
16 kwietnia 2018 18:29

NIe śledziłam ostatnio programu Festiwalu, ale pamiętam,że kiedys byłam nim zniesmaczona. Bo to jest tak: wspaniały nośny tytuł, a w środku -mało (lub wcale ) muzyki religijnej (czyli związanej z tematem, za to mozliwość obłowienia sie "krewnych i znajomych królika". Takim pseudo-festiwalem byl ub.r "Muzyka w dawnym Poznaniu" Napiszę kiedys szczegółowiej, gdy odnajdę jego program (jestem świeżo po remoncie mieszkania)-nie tylko żadnego utworu muzyków wielkopolskich, ale nawet ŻADNEGO polskiego kompozytora(co w ogóle jest regułą produkcji ostatnich lat.

zaloguj się by móc komentować

syringa @slepamanka 16 kwietnia 2018 05:40
16 kwietnia 2018 18:42

Hm, być może dlatego (bo słupki poparcia spadają) ściągają Tuska i podają że wygrałby "łeb w łeb" z Dudą? Przekaz: "Więc pamiętajcie-wybierać mniejsze zło"

zaloguj się by móc komentować

syringa @Danae 16 kwietnia 2018 19:04
16 kwietnia 2018 20:11

ALe JAK uciekać? to moje miasto, tu sie urodziłam i całe zycie mieszkałam z przerwą 10-letnią. Poza Polską nie wyobrażam sobie zycia -spróbowałam.

I zapewniam Panią -to nie bylo "złe " miasto -zauważam zmasowany i bardzo przemyślany atak w przeszłości na najb prawicowe miasta np. Września (dzieci wrzesińskie) - nie wiem jak teraz, ale z 20.lat temu wygrywała tu zawsze komuna. Śrem -jw.  Cała Wielkopolska: "najdłuższa wojna w nowozytnej Europie"  I co ? pełoskie zagłębie...

Przecież przed wojną Poznań był kolebką endecji. A czy ludzie wiedzą, że min Jędrzejewicz w latach 30. wyrzucał z uniwersytetu profesorów za poglądy (ND) ? Np. prof Żółtowskiego.

Jak za Stalina, bo nawet później rzadko to robili. 

 

Za malo Złych Pani wymieniła -Krollop byl tylko kozłem ofiarnym (oczywiscie nie bez winy...)

A Znaniecki znów działa - bo ONI sie niesamowicie popierają.

ale "pocieszę " Panią że i w innych miastach nielepiej -tylko sie o tym nie wie i nie mówi....

 

A muzyka -bardzo ważna dla mnie (byłam "szkolona") Tylko własnie nie wokalna, a instrumentalna -i coraz bardziej odległa czasowo. Kiedys więcej napiszę.

zaloguj się by móc komentować

syringa @Danae 16 kwietnia 2018 21:39
17 kwietnia 2018 06:42

Staję .

W miarę moich możliwosci (robię z pewnością więcej niz inni.)

Ostatnio (Przedwczoraj) napisałam do sieci Netto taki tekst

 

"Przestaję kupować w Netto

 

Informuję że od dnia dzisiejszego

-przestaję definitywnie kupować w Waszej sieci

-umieszczę na mojej skrzynce napis „zakaz wrzucania dla prospektów netto”

-roześlę ten mail do wszystkich moich znajomych i przyjaciół

A TO Z POWODU, ŻE W WASZYM PROSPEKCIE

„Od poniedziałku 16-21.4.2018” zamieściliście foto homoseksualnej rodziny: 2 panów + dwójka dzieci z napisem

„TATO WIE:

WARTO KUPOWAĆ W NETTO”

 

NIE dla natrętnej homoseksualnej propagandy!

 

PS DOstałam od znajomych wyrazy poparcia. ...ale czy SAMI do nich napisali z wyrazami poparcia?

Wątpię.

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @Danae 16 kwietnia 2018 21:39
17 kwietnia 2018 10:13

Hałaśliwa ptaszyna :)

Osobiście godzinami mogę słuchać Panią Netrebko i Sumi Jo, a z naszych Słowików pozwolę sobie zareklamować Sonię Warzyńską

https://youtu.be/lFxXHUs5_FM

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @Danae 17 kwietnia 2018 10:26
17 kwietnia 2018 12:20

Nie da się ukryć że pomaga ;) Ale trzymam za nią kciuki bo jak dla mnie ma to coś...

Callas jest w ogóle assoluta :) Lubię Vissi d arte w jej wykonaniu. Ale zbyt posągowa na dłuższe słuchanie (dla mojego ucha znów zaznaczę)... Netrebko ze względu na tę swoją (nazwijmy) inteligentną wybujałość, bo czymś musi wzmacniać niezbyt mocny głos, nie męczy. Rusałki pieśń do księżyca, albo Addio del passato w jej wykonaniu to ehhh... brak słów. 

Zostawiam rusałkę zatem https://youtu.be/DzcyYysJ0-E

i płynę do brzegu bo się autorka notki zdenerwuje :)

Pozdrawiam

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @Danae 16 kwietnia 2018 10:08
17 kwietnia 2018 13:21

Niestety jest jak jest, ponieważ bilety są bardzo drogie,ale nawet gdyby były tańsze to i tak młodzi w Ameryce wolą wybierać wyjców i szarpidrutów. Na University of Chicago bilety dla studentów na koncerty kameralne są w cenie 10 $,dla dorosłych w cenie 45 $,ale pomimo tak niskich cen młodzi się nie garną na koncerty.

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @syringa 16 kwietnia 2018 18:20
17 kwietnia 2018 13:51

I właśnie ci ludzie z tzw. prawicy są bardziej niebezpieczni niż jakakolwiek lewica, dlatego też uważam że "prawicowy" PiS jest bardziej niebezpieczną partią niż PO. Klasycznym przykładem jest zachowanie się tzw. naczelnika państwa wobec roszczeń żydowskich. PiS z Kaczyńskim i Macierewiczem to najważniejsze na chwilę obecną atuty obozu pomagdalenkowego.

Zawsze stawiałam sprawę na ostrzu noża jeśli idzie o sprawy polityczne, bo na tym przykładzie widać ile jest jak to Pani trafnie określiła "prawicy w prawicy". Najlepiej można się było przekonać na bardzo popularnym blogerze Krzysztofie Osiejuku, który moim zdaniem ma nieźle namieszane we łbie. 

Pozdrawiam

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @syringa 16 kwietnia 2018 18:42
17 kwietnia 2018 13:56

Dopóki nie będzie lustracji, która moim zdaniem jest punktem wyjścia do odzyskania niepodległości i wyścia z poziomu państwa teoretycznego, to właśnie zawsze obóz pomagdalenkowy będzie man podsuwał swoich ludzi, takich jak Duda czy Tusk.

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @Danae 16 kwietnia 2018 21:39
17 kwietnia 2018 14:01

Dla mnie najpiękniejszym przedstawieniem Alciny było nagranie czeskie pod batutą ciągle niedocenianego dyrygenta Vaclava Luska. Chyba jest już niedostępne na youtube. z Hanną Blazikową w tytułowej roli. Fenomenalna.

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @syringa 17 kwietnia 2018 06:42
17 kwietnia 2018 14:04

W Ameryce pomimo nachalnej propagandy, pedalstwo powoli zaczyna wychodzić z mody. Mam cichutką nadzieję, że proces ten będzie postępował.

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @Danae 17 kwietnia 2018 09:43
17 kwietnia 2018 14:07

Jeśli dyskusja jest na wysokim pozomie kultury, jak w przypadku Pań, to nie mam zamiaru się wtrącać, zresztą dotyczy mojego najprzyjemniejszego hobby. Dyskutujcie Panie dalej!!!! Wręcz zachęcam.

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @Danae 17 kwietnia 2018 14:00
17 kwietnia 2018 16:30

Tak czułem że Rusałce Pani nie odmówi :) 

I zgadzam się. Niektóre arie/melodie mają po prostu swoje twarze (to znaczy głosy) które je zdobywają, i raz zakodowane nie mają konkurencji nawet jeśli zaśpiewa je ktoś inny równie utalentowany... Ta prawidłowość dotyczy zresztą nie tylko tego tematu :)

zaloguj się by móc komentować

qwerty @slepamanka 17 kwietnia 2018 13:56
17 kwietnia 2018 17:25

lustracja wg kryteriów jak z 1989r. nie ma żadnego sensu; problemem w 2018 są kryteria i ich wyegzekwowanie przynajmniej w 10%; tak po prawdzie to temat lustracji jest zawsze używany do odwracania uwagi od rzeczy istotnych i ważnych a o lustratorach to możemy się pośmiać;- w południe lustrują a wieczorem z lustrowanym chleją i ze śmiechu ryczą jak o czekających na lustrację-nadzieję wspomną;- zwroty klucze już wyczerpały swoją i nośność i zdolności do rozpoznawania sytuacji/stanów/...; a oceny kto komu i co podsuwa? dziś jest wyprzedaż a promocji niet

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @qwerty 17 kwietnia 2018 17:25
17 kwietnia 2018 19:28

Wiesz ja nawet odnoszę takie wrażenie że z tej lustracji oni się wręcz cieszą... Bo w sumie to ich uwalnia od przeszłości a żadne z tego tytułu konsekwencje im nie grożą... Z tego projektu sprawiedliwości pozostał tylko fetysz dla naiwnych... Przykład Boniego pozbawił mnie wszelkich złudzeń. Nie chcę być źle odebranym bo sprawiedliwość to bardzo ważna rzecz, ale lustracja została już tak skompromitowana że nie wiadomo w zasadzie kogo i czego miałaby nauczyć. Co przywrócić i komu. Te wszystkie teczki i archiwa to tylko tematy do ekscytowania dziennikarzy śledczych i tych co rajcują się ich publicystyką... Jest tak jak mówisz, sprawy ważne leżą i kwiczą sobie w tym czasie gdzieś we mgle taniej sensacji. Urzędnicy miłościwie nam do dziś panujący stanowią zaś grono wymagające nieustającej lustracji. Tymczasem ta ustawa ma zdaje się jakieś kryterium czasowe bo chodzi tylko o PRL 

zaloguj się by móc komentować

syringa @slepamanka 17 kwietnia 2018 13:51
17 kwietnia 2018 20:35

TO nie jest "namieszane we łbie" - to koniunktura. "Dla chleba panie dla chleba" (z kawiorkiem)

zaloguj się by móc komentować

syringa @slepamanka 17 kwietnia 2018 14:07
17 kwietnia 2018 20:39

My dyskutujemy dalej ale pod innym tekstem....

zaloguj się by móc komentować

syringa @OdysSynLaertesa 17 kwietnia 2018 12:20
17 kwietnia 2018 20:50

A nikt tu nie wspomniał S Woytowicz ...TO bylo dla mnie przeżycie z  najwyższej półki! Dla mnie porównywalna z Callas (choć przyznaję: na muzyce wokalnej znam się mało)

Dawniej chodziłam z dziećmi przynajmniej 4-5 razy do roku do opery. Teraz od lat juz nie chodzę (także do poznanskich teatrów: te w całości opanowane przez wiadomą mafię) - nie chcę się denerwować i wychodzic w trakcie, jak kiedyś na cudownym balecie "Romeo i Julia " Prokofiewa (widziałam go wiele razy i zawsze na nowo kochałam jego "motywy przewodnie") gdy Wycichowska zrobiła z Julii dziwkę siedzącą rozkraczoną na proscenium.

Czasem jeżdżę do Warszawy i tam z moja przyjaciółką idziemy do "prawdziwego teatru"/

zaloguj się by móc komentować

saturn-9 @slepamanka 15 kwietnia 2018 03:27
17 kwietnia 2018 22:40

...300 miliardów dolarów pojawiło się jakieś trzy miesiące temu i był to szacunek jakiejś nowojorskiej kancelarii adwokackiej. W miarę wolnego czasu postaram się znaleźć źrodło tej informacji.  

Dziękuję z góry, dobrze wiedzieć kto pierwszy puszcza w obieg tego rodzaju 'protezy liczbowe'

Po kiego mamy się sami formatować w myśl hasła: Kto da więcej?

Wrzucony niebacznie przez P. namiar z liczbą osiem w tle dołuje i wskazuje skuteczność tego rodzaju zagrań. Rozedrganie się udziela.

zaloguj się by móc komentować

syringa @Danae 17 kwietnia 2018 21:06
18 kwietnia 2018 06:35

Są np Teatr Kamienica (prywatny ) E .Kaminskiego.

Czasem też Englert wystawi cos po "Bożemu"

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @syringa 17 kwietnia 2018 20:50
18 kwietnia 2018 10:22

Jak to nikt? Pani właśnie wspomniała :) 

A ja się przyznaję że nie słyszałem i może mnie Pani spokojnie nakierować na jakieś jej wykonanie żebym poznał najlepiej :)

zaloguj się by móc komentować

syringa @OdysSynLaertesa 18 kwietnia 2018 10:22
18 kwietnia 2018 17:28

to było przed epoką internetu i yt...Ja ją słyszałam "na żywo"  (nie za często) i początkowo w radiu. ALe o ile dobrze pamiętam  -zaangażowała się w "prawą stronę" i zamilczeli ją na amen.

Poza tym miała wielkie klopoty z oczami -i tak to się skończyło. DLatego nie spiewała w operach (bo tam trzeba się poruszać) a w repertuarze koncertowym bo tam się stoi w miejscu. Sądzę że była największą powojenną polską śpiewaczką (ale to oczywiscie ocena subiektywna).

Pochodziła z zasłużonej rodziny W. -brat Bolesław byl pianistą(?)

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @slepamanka 17 kwietnia 2018 13:51
28 maja 2018 17:09

Zadaniem PiSu jest pacyfikowanie "wkurzonych maluczkich", aby po ekscesach PO nie wyszli na ulice i nie zrobili folksdojczom kuku. No, ale PiS dochodzi do władzy, zaraz jest o "wartościach", ludzie zaczynają jasniej widzieć przyszłość. A potem, nagle, jak w 2007 roku, cios w plecy koalicjantów (bo nie pasują do magdalenkowego schematu jak "Samoobrona" z Lepperem) i oddanie władzy folsdojczarni. I tak to się kręci.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować