-

slepamanka

Z państwem teoretycznym nikt się nie liczy - widziane z USA

Obiecałam sobie i innym,że już nie będę używać słownictwa erotycznego, opisując nadstawianie się PiS z drugim policzkiem, po to by Żydzi walili w niego jak w bęben, a PiS udawadnia narodowi mówiąc bezczelnie „Polacy nic się nie stało”, jakby naród polski był ślepy ich durną ślepotą.

Aby nie być gołosłowną, cytuję ponownie prorocze słowa naczelnika czy strategosa, czy jak go tam zwał.

„„...Uważam, że to bardzo ważne i korzystne dla Polski porozumienie. Deklaracja rządów będzie miała duży wpływ na wyciszenie wszelkich wątpliwości wobec Polski, jakie różne środowiska starały się zbudować, wykorzystując nowelizację ustawy o IPN. W tym kontekście to na pewno może osłabić i tak potencjalnie negatywne aspekty tej amerykańskiej ustawy. I tu mała dygresja. Co do ewentualnego oddziaływania amerykańskiej ustawy zdania są podzielone. Jedni mówią, że pozostanie tylko na papierze, nie będzie miała realnego wpływu na cokolwiek. Inni z kolei obawiają się, że przy mniej przychylnej Polsce administracji może się stać kłopotem...” „...w deklaracji nie ma mowy o sprawach związanych ze zwrotem mienia. Deklaracja nie dotyka tego tematu..” „...Nie mogę zdradzać szczegółów tych uzgodnień, ale to rzeczywiście były inne grupy. Nieliczne. Negocjacje zaczęły się wiele miesięcy temu i najważniejsze elementy wspólnej deklaracji też zostały wypracowane już dość dawno....” „...Nie mam zgody tych osób na wymienienie ich z imienia i nazwiska. To były dwie osoby. Niezwykle sprawne, profesjonalne. Wykonały dla naszej ojczyzny doskonałą robotę. Negocjacje trwały w ciszy, w wielkiej dyskrecji. Wiedziało o nich bardzo ograniczone grono osób...”.

Zacznjmy może od tych dwóch osób niezwykle sprawnych i profesjonalnych. Strategos nam objaśnił, że nie ma zgody tych dwóch osób na wymienienie ich z imienia i nazwiska. Dla strategosa te osoby wykonały doskonałą robotę. Ale ich nazwiska ujawniła izraelska prasa, zaraz po tym historycznym niemalże pojednaniu w oczach tylko strategosa. A już skubane cwaniaczki pisowskie myślały że się wywiną przed odpowiedzialnością. Ale o takich śmierdzących sprawach dowiadujemy się nie od naszych wybrańców, tylko od zagranicznej prasy.

Przypominam jak było ze sprawą pieniędzy od CIA, ktore przynieśli naszym chłopcom kontrolujących naszych wybrańców w pudełku po butach, za możliwość torturowania sobie afgańców w Kiejkutach. Kiedy wybuchła afera, nasi wybrańcy musieli trzymać mordę w kubeł, bo jak nie to seryjny samobójca czuwa całą dobę. Chociaż dla formalności prosiło się zlecić jakieś śledztwo, to jednak magdalenka nie pozwolilła nawet na pozory niezawisłości naszego pańśtwa. O tym fakcie dowiedzieliśmy się z amerykańskiej prasy.

Myślę że postać Ryszarda Legutki jest dla niektórych sporym zaskoczeniem, dla mnie również. Świadczy to tylko o tym, jak dalej potrzebna jest lustracja. Usiłuję sobie przypomnieć, co robił za komuny Pan europoseł na etacie, może był jakąś wtyką esbecką? Bo przeciez do takich negocjacji mocodawcy państwa teoretycznego nie wystawiają byle kogo, tylko takiego na kogo ma się haki, by być pewnym że rzeczony partner w negocjacjach nie zawiedzie i wypełni wszystkie swoje powinności. Tomasz Poręba jest zbyt młody, więc był tylko asystentem niezwykle sprawnego i niezawodnego europosła Legutki.

Osobom związanym z przedsiębiorstwem Holocaust Industry zależało na tym, by nawet nie było złudzeń co do tego, że eliciarstwo patriotycznie inaczej będzie potraktowane jak brudna szmata, którą to nawet sie nie wyciera, tylko patrzy na nią z obrzydzeniem i jak spełni swoje zadania to się jej nawet nie pierze, tylko wyrzuca na śmietnik w rękawiczkach.

Jak ktoś nie wierzy niech sobie popatrzy na portal wpolityce.pl, jak to nam zachwalali jako olbrzymi sukces porozumienie z Izraelem. Tymczasem Izrael potraktował to jako maleński propagandowy kroczek do tyłu, by w nastepny dzień zrobić brutalny krok do przodu. Postępowanie Izraela wobec Polski magdalenkowej , reprezentowanej w chwili obecnej przez pisowskie eliciarstwo, jest klasycznym przykładem traktowania państwa teoretycznego przez państwo, które się liczy we współczesnym świecie.

Żeby nie wyglądać na prymitywną ruską propagandzistkę, będę trzymała się faktów, które koniecznie trzeba ponownie przywołać. Najpierw przyjeżdża do Polski prezydent Izraela, i w obecności naszego przeydenta Dudy oskarża naród Polski o udział w Holokauście ludności żydowskiej. Na takie dictum nasz prezydent stojący na straży dobrego imienia Polski, odpowiada w stylu Józefa Cyrankiewicza z 1956 roku, że jesli ktokolwiek podniesie swoje brudne antysemickie łapy na Żydów, to ta władza odrąbie mu te łapska.

Dla kontrastu podam przykład państwa Białorusi, z którego pisowskie eliciarstwo zrobiło sobie pole do różnorakich szyderstw, a zwłaszcza jej prezydenta Aleksandra Łukaszenki, jaki to z niego ruski wasal, oraz jak ludność Białorusi jest gnębiona przez satrapę. Pamiętam sprawę sprzed paru lat, jak jakiś amerykański dziennik naśmiewał się z wyglądu jakiegoś pomnika poświęconego pamięci ofiar II wojny światowej. Przypominam chodziło tylko o formę pomnika, a nie o szyderstwo z ofiar. Białoruś jako państwo zareagowało natychmiast w najostrzejszej formie, a wiem że ambasada Białorusi wynajęła natychmiast najlepszą kancelarię adwokacką. Redakcja gazety również zareagowała natychmiast, wysyłając przeprosiny kajając się za swój błąd.

Dlaczego o tym piszę?

By pokazać opgromna przepaść jaka dzieli traktowanie naszych zasrańców, uważających się za elity, które to mają nas prowadzić do świetlanej przyszłości, a traktowane jak pańśtwo teoretyczne, a państwem poważnym, jakim jest Białoruś, które dba o swój narodwy interes i z którym trzeba się liczyć. Kto wie, czy to nie była próba sondowania Białorusi, tzw. rozpoznanie walką, na poczet kolejnego pańśtwa do wyszlamowania go z pieniędzy przez Holocaust Industry?

Przypominam sobie że za czasów PRL nigdy podczas wizyty przywódców ZSRR w Polsce, z ich ust nie padły słowa o masowym mordowaniu Rosjan przez AK-owskie podziemie. Tymczasem według strategosa miała nastąpić złota era pomiędzy Izraelem a Polską, bo według niego rządy „się dogadały”.Tymczasem po tym dogadaniu i olbrzymim sukcesie, każdego dnia pojawiają się nowe, absurdalne oskarżenia o masowym udziale Polaków w mordowaniu Żydów na terenie okupowanej przez Niemców Polski.

Uważam że punktem przełomowym w stosunku każdej administracji prezydenckiej jak i Kongresu USA, było oznajmienie prezydenta Obamy o polskich obozach koncentracyjnych. Ponieważ nie spotkało sie to z żadną reakcją państwa teoretycznego, bo państwo teoretyczne samo z siebie nigdy nie reaguje na nic, tylko czeka na wytyczne od swoich mocodawców, więc był to sygnał dla Holocaust Industry, by przejść do frontalnego ataku w walce o minimum 65 miliardów USD.

Prezydent Obama musiał przepraszać tylko i wyłącznie na oburzenie Polonii, bo przecież państwa teoretycznego się nigdy nie traktuje poważnie. Dla kolejnego państwa teoretycznego, jakim jest banderowska Ukraina, również nasze eliciarstwo jest traktowane przez banderowców jak brudna szmata. Mieliśmy być ich adwokatem w Europie, miała zakwitnąć wieczna przyjaźń pomiędzy naszymi bratnimi narodami, tak sobie to wyobrażało nasze magdalenkowe eliciarstwo. Tymczasem banderowcy potraktowali naszych wybrańców identycznie tak samo, jak teraz traktują nas Żydzi. Sprawa ogłoszenia nowelizacji ustawy o IPN w sprawie identycznej jak nowelizacja ustawy o karaniu za głoszenie o odpowiedzialności za holocaust po myśli banderowców jest tylko kwestią czasu, zaś strategos i jego propagandyści odtrąbią to jako dziejowy sukces.

Jedyne wyjście jakie nam pozostało, to tylko przywrócenie wczesnej wersji ustawy o IPN, w której się karze za próbę szkalowania narodu polskiego o masowy udział w mordowaniu ludności żydowskiej. Pierwszy proces jaki powinni wytoczyć polskie władze jest oskarżenie byłego prezydenta Obamy o kłamstwo o polskich obozach koncentracyjnych.

Ale to musiał by być ktoś o autorytecie prezydenta Białorusi, Aleksandra Łukaszenki, a nie prezydenta Dudy, który dowiódł że się kompletnie nie nadaje i że prezydentura go wyraźnie przerasta, podobnie jak jego poprzedników z magdalenkowego nadania. Identyczne zdanie mam na temat naszego strategosa, z którym się tylko liczą jego własni wasalowie, czyli członkowie i sympatycy PiS.

 



tagi: pis izrael białoruś 

slepamanka
9 lipca 2018 14:29
70     6414    6 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

krzysztof-osiejuk @slepamanka
9 lipca 2018 14:41

Właściwwie to szkoda, że Legutko nie wie o Twoim istnieniu, by by było miło widzieć, jak srasz ze strachu. Gorzej, że przy okazji mogło by się dostać Gabrielowi.

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @slepamanka
9 lipca 2018 15:08

Za różne łajdactwa tzw. Sanacji przyszła Kara Boża, przyjdzie i kara za antypolonizm, służalczość i matactwa tzw. "prawdziwych patriotów".
Oczywiście, ober-łobuzy zapewne zdażą zwiać przez Zaleszczyki-bis.

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @krzysztof-osiejuk 9 lipca 2018 14:41
9 lipca 2018 15:52

Towarzyszu Osiejuk!!!

Moje osobiste gratulacje. Twoje Stare Oko jest jak zwykle czujne czujnością rewolucyjną, które to natychmiast wychwytuje wraże treści. Na pewno aktyw partyjny to widzi i nagrodzi.

Czyżbyś na widok europosła Legutki doznawał ze strachu czynności fizjologicznych, które teoretycznie usiłujesz przypisać mnie osobiście? 

po co do tego mieszasz Gabriela?

Pozdrawiam z Jackowa

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @PiotrKozaczewski 9 lipca 2018 15:08
9 lipca 2018 15:55

Oni zawsze mogą zwiać, bo maja gdzie. Np. taki europoseł Ryszard Czarnecki ma całkiem spore mieszkanko w samej Brukselli, które sobie sprawił za pieniądze polsakich podatników

Pozdrawiam

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @slepamanka 9 lipca 2018 15:55
9 lipca 2018 16:08

Zwieją to zwieją. Ja mam cicha nadzieję, że tzw. "społeczeństwo" przestanie wierzyć WSZELKIM szantażom moralnym, i w postaci kija, i w postaci marchewki, i że skończy sie kult "świeckich męczenników" i "świeckich świetych", że autorytetom grzmiacym z pozycji patriotycznych/tolerancjonistycznych/europejskich/duchownych ZAWSZE zostanie pokazany środkowy palaec i zadane pytanie, "ok, mistrzu, kogo dajesz za zakładnika, gdyby sie miało nie uda? Siebie? Żonę? Dzieci?".

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @PiotrKozaczewski 9 lipca 2018 16:08
9 lipca 2018 16:09

... a nie chcesz dać zakładnika, to albo morda w kubeł, albo w piach, jeśli nie zamkniesz jadaczki.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @slepamanka 9 lipca 2018 15:52
9 lipca 2018 17:03

Gabriela wmieszales ty, zarzucając na utrzymywanym przez niego portalu posłowi Legutce, że był "ubeckim cynglem".

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @slepamanka
9 lipca 2018 17:05

Myślę, że musimy go wyrzucić. Mam mnóstwo zajęć a potem jadę na urlop. Niech więc ślepamańka poszaleje jeszcze dwa tygodnie, a potem won. Nie będę tolerował tego poziomu. I niech potem nie płacze, że go nie uprzedziłem. A komentujący niech nie karmią trola

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @slepamanka
9 lipca 2018 17:06

No widzisz, miałem do Toyaha napisać a napisałem do Ciebie, potraktuj ten komunikat serio. Muzyka barokowa ci nie pomoże

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @gabriel-maciejewski 9 lipca 2018 17:05
9 lipca 2018 17:24

Nie uważam Slepej Mańki za trolla, z wieloma jej poglądami się zgadzam, no, ale wola Gospodarza - obowiązuje.

zaloguj się by móc komentować

Gilgamesz @krzysztof-osiejuk 9 lipca 2018 17:03
9 lipca 2018 18:05

Pan Osiejuk Krzysztof napisał:

Gabriela wmieszales ty, zarzucając na utrzymywanym przez niego portalu posłowi Legutce, że był "ubeckim cynglem".

Slepamańka napisała:

Usiłuję sobie przypomnieć, co robił za komuny Pan europoseł na etacie, może był jakąś wtyką esbecką? 

To jest forma pytająca a nie oznajmująca.

Czy Pan Osiejuk rozumie, co piszę?

zaloguj się by móc komentować


syringa @slepamanka
9 lipca 2018 22:18

Zgadzam się z Pani diagnozami -mnie też ogarnia po prostu wściekłość. Pierwszym sygnałem że cos jest nie tak była nominacja Kurskiego i to pomimo pozniejszych dowodów przewalenia terminu zlożenia dokumentów : musiał być i koniec.

A potem już poszłooooo!

A dzis nawet Pawlowicz sie zdenerwowała

Polska przyjmuje imigrantów na podstawie tajnych umów? Szokujący list Pawłowicz do premiera

http://kmn.info.pl/?p=43530

 

 

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @syringa 9 lipca 2018 22:18
9 lipca 2018 22:40

Oczywiście, że przyjmuje. WARTOŚCI, k*, i ch* !!!

 

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @slepamanka
9 lipca 2018 22:50

"...Pozostanie Wam pustota, niedouctwo i lizusi. ... Zostaniecie z ręką w nocniku, jak zwykle. ..." - a może o to chodzi?
Jak u korwiniarzy:
1/ skupić zapaleńców
2/ nakręcić
3/ zniechęcić
?
Jak zawsze i wszędzie, trzeba szukać:
*/ potomków banderowców
*/ potomków stalinowców
*/ kryptożydów
*/ pruskiego jurgieltu ("Twoja wina, Anglio!", :-) )
*/ etc., etc.

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @krzysztof-osiejuk 9 lipca 2018 17:03
10 lipca 2018 03:45

Jednak jesteś Krzysiu bardzo nieuważny w czytaniu. Aż strach pomyśleć że zrobiłeś to celowo. Przede wszystkim postawiłam na końcu zdania pytajnik. Przypominamm Ci tylko dwie postaci, jakie przychodzą mi w tej chwili do głowy. 

Czy pomyślałbys w latach 80-tych ubiegłego wieku że np. ksiądz Mieczysław Maliński donosił na naszego papieża i był bardzo cennym agentem SB?

Druga postać to Henryk Karkosza, legendarny wydawca książek w podziemiu,a okazało się że to był pracownik SB na etacie.

O Leszku Maleszce nie chcę nawet wspominać, a latach 80 tych nikomu do głowy nie przychodziło oskarżać go o współpracę z SB.

A co ty możesz powiedzieć o europośle Ryszardzie Legutko i jego prawdziwej przeszłości. Mój świętej pamięci wujek do końca swoich dni nie chciał uwierzyć że Wałęsa był agentem SB. 

Myślę że tyle pouczających przykładów wystarczy. Jeśli chcesz moge dorzucić nowe.  

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @gabriel-maciejewski 9 lipca 2018 17:05
10 lipca 2018 03:50

po pierwsze szkolanawigatorow.pl nie jest jedynym portalem gdzie pisuję.

po drugie jedź Pan na urlop i wypocznij boś jest przemęczony.   

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @Gilgamesz 9 lipca 2018 18:05
10 lipca 2018 03:56

Dzięki za pozytywne słowo.

Trudno jest oczekiwać myslenia od towarzysza Osiejuka. Według mnie jest on pisowskim cynglem odpowiedzialnym na tym portalu za pizytywny wizerunek PiS. Więc jesli ktos krytykuje PiS, tego należy wywalic jak najszybciej z portalu. 

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @syringa 9 lipca 2018 22:18
10 lipca 2018 03:59

dzięki za dobre słowo, ale niestety osoba gospodarza sie nie zgadza z moimi poglądami, więc jak za komuny nie będę mogła pisać na jego prawomyślnym portalu.

zaloguj się by móc komentować

slepamanka @Danae 9 lipca 2018 22:45
10 lipca 2018 04:06

Witam serdecznie

Jest to aria z opery "Artaserse" kompozytora neapolitańskiego Leonardo Vinci.  Śpiewa włoszka Lucia Cirillo. Pisuję również nieco dłużej na portalu Neon24.pl

Jak mnie stąd wyrzucą to tam mnie można znaleźć. Jak za komuny krytyka musi być konstruktywna.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @slepamanka
10 lipca 2018 06:19

A ja sobie czytam, czytam też liczne komentarze, nie tylko pod tym tekstem i nie tylko tutaj - i mam jedną refleksję: "patrzą i nie widzą, słuchają i nie słyszą". Ludzie, z wami można zrobić co się chce, wystarczy was tylko podpuścić. Na Żyda, Ukraińca, czy na kogo tam innego. To jest tak łatwe, że aż boli. 

A propos Legutki: wszyscy, którzy w PRL robili jakiekolwiek kariery, zwłaszcza akademickie, współpracowali w jakiś sposób z SB, nawet jeśli o tym nie wiedzieli lub "nie wiedzieli". Nasze współczesne elity są prostymi spadkobiercami elit PRL. I te PiSowskie, i te pozostałe. A żadnych innych nie ma. 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @redpill 10 lipca 2018 07:12
10 lipca 2018 07:33

Korupcja to tylko mechanizm, nie przyczyna. Przyczyny są głębsze i wynikają z polityki na poziomie światowym. 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @redpill 10 lipca 2018 08:06
10 lipca 2018 08:32

Ale to jest konkret, który do niczego nie prowadzi. Jak nie tych, to innych się przekupi. A nie ma nieprzekupnych.

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @Grzeralts 10 lipca 2018 08:32
10 lipca 2018 09:35

Jak skorumpowany zostałby np. ukrzyzowany,  i z tego krzyża patrzył, jak mu gwałcą zone i dzieci, zanim je zarżną, to nastepni mocno by sie zastanowili. A "setnik" krzyzujacy skurwiela poszedłby do komunii bez spowiedzi, a porządy ksiądz by mu jej u dzielił. Oto moja Polska.

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @redpill 10 lipca 2018 09:50
10 lipca 2018 09:59

Nie, nie wystarczyłoby, bo nie siadziałby normalnie. Łobuzów trzeba EXTERMINOWAĆ grupowo, okrutnie i malowniczo. Zeby pokolenia pamietały, jak na zachodzie Niemiec przez stulecia lisowczykami straszono niegrzeczne dzieci.

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @PiotrKozaczewski 10 lipca 2018 09:59
10 lipca 2018 10:00

Dokładnie tak, jak katolikom robili Angole: konfiskata mienia, a rodzina pod nóż.

zaloguj się by móc komentować

MZ @slepamanka
10 lipca 2018 11:14

Przed laty,przyjaciel -z kręgu profesury UJ-który zna p.L. opowiedział pewną historię na jego temat,nie za bardzo chciałem wierzyć.Ale gdy okazało się,że uczestniczył w negocjacjach to puzle mi sie domknęły."Ubecki cyngiel"to nieprawda,jeżeli prawdą jest to co usłyszałem to hak jest w rodzinie. 

 

 

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @redpill 10 lipca 2018 10:33
10 lipca 2018 11:26

Powinien nie mieć wpływu na decyzje. 1/ Konfiskata 2/pierdel-albo-czapa (lepsza czapa)

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @PiotrKozaczewski 10 lipca 2018 11:26
10 lipca 2018 11:27

I głównie KONFISKATA, żeby tzw. najbliżsi nie zwiali z kasą. Atak na kasę najbardziej boli. I tak samo łobuzy atakuja Polaków: mandatami, karami finansowymi, w razie niewypłacalnosci - konfiskatami. Złoczyńców też: najpierw KONFISKATĄ. A potem czapą.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @slepamanka 10 lipca 2018 03:50
10 lipca 2018 13:17

całe szczęście, że nie jedynym, będziesz miał się gdzie poskarżyć

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @PiotrKozaczewski 10 lipca 2018 11:27
10 lipca 2018 13:18

Chce pan tu jeszcze pisać, czy nie? oczekuję na odpowiedź przez pięć minut. powinna zawierać samokrytykę jeśli tego tam nie znajdę wyleci pan natychmiast. 

zaloguj się by móc komentować


PiotrKozaczewski @PiotrKozaczewski 10 lipca 2018 13:26
10 lipca 2018 13:27

Co tak Pana przeraziło? Nie spodziewałem się, że aż tak. No, proszę, proszę ... A jednak, :-), :-) , :-).

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @PiotrKozaczewski 10 lipca 2018 13:26
10 lipca 2018 13:29

No, więc o co konkretnie chodzi? Jeden "guru" przyczepił sie, gdy napisałem o multi-kulti-kolorowych-niemiaszkach-z-tłustymi-wychowawczyniani, :-). Kupa smiechu.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @gabriel-maciejewski 10 lipca 2018 13:18
10 lipca 2018 13:29

Daj spokój. To wszystko jest jedna i ta sama osoba. Tylko ten biedny dureń redpill dał się w to wkręcić.

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @slepamanka
10 lipca 2018 13:30

Bez odbioru. OVER.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @slepamanka
10 lipca 2018 13:35

Bez odbioru??? Bezczelna jesteś kurwo i zuchwała.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @redpill 10 lipca 2018 08:55
10 lipca 2018 13:38

Ale państwo teoretyczne to fakt, nie obelga. Od 3 lat czynione są jakieś próby zmiany tej sytuacji, ale to potrwa i wymaga sprzyjajacych wiatrów. A i tak pozostaniemy państwem zależnym. Ergo, nie możesz karać za korupcję ludzi, których korumpował twój własny hegemon. 

zaloguj się by móc komentować

PiotrKozaczewski @krzysztof-osiejuk 10 lipca 2018 13:35
10 lipca 2018 14:08

Na Ukrainu. Do swoich. Poszła won.

zaloguj się by móc komentować


gabriel-maciejewski @slepamanka
10 lipca 2018 14:16

Pan Kozaczewski został usunięty

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Grzeralts 10 lipca 2018 07:33
10 lipca 2018 17:28

To może  podpowiesz, jakimi to sposobami  dłuznik powinien prowadzić własną niezależną politykę "na poziomie światowym" w stosunku do wierzyciela.

A moze ślepa mańka to wie?

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @stanislaw-orda 10 lipca 2018 17:28
10 lipca 2018 17:55

to proste :) Należy szukać na wierzyciela haków

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @stanislaw-orda 10 lipca 2018 17:28
10 lipca 2018 17:56

My nie prowadzimy żadnej niezależnej polityki zewnętrznej. Co nie znaczy, że nie dokonujemy wyborów. I niewolnik dokonuje. 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @slepamanka
10 lipca 2018 18:12

Co Ci się stało?

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @krzysztof-osiejuk 10 lipca 2018 18:12
10 lipca 2018 18:13

To było oczywiście do Ciebie, stary.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Godny-Ojciec 10 lipca 2018 17:55
10 lipca 2018 18:17

nie przewiduję, bym  na ten poziom ogólników zdołał się  wdrapać

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @krzysztof-osiejuk 10 lipca 2018 18:13
10 lipca 2018 18:18

Krzysztofie opanuj się! Gadasz sam do siebie, do tego od rzeczy, wyzywasz od kurew swoich rozmówców...  Może to jednak opętanie?

zaloguj się by móc komentować


Godny-Ojciec @stanislaw-orda 10 lipca 2018 18:17
10 lipca 2018 18:19

Dasz radę jak tylko zechcesz. Mało jest ludzi równie zawziętych jak Ty

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @stanislaw-orda 10 lipca 2018 18:18
10 lipca 2018 18:38

W kategoriach grubych: służyć, być sprzedanym lub zlikwidowanym. Ale już w kwestii tego jak służyć niuansów jest sporo.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Godny-Ojciec 10 lipca 2018 17:55
10 lipca 2018 19:26

Nie trzeba. Wierzyciel też jest zainteresowany powodzeniem dłużnika.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Godny-Ojciec 10 lipca 2018 18:19
10 lipca 2018 19:41

możliwe, ale mi się nie chce

zaloguj się by móc komentować

Gilgamesz @slepamanka 10 lipca 2018 03:56
10 lipca 2018 21:02

Dzięki za pozytywne słowo.

Cała przyjemnośc po mojej stronie.

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @Grzeralts 10 lipca 2018 19:26
10 lipca 2018 21:39

Znam sporo przypadków gdzie nie był :(

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Godny-Ojciec 10 lipca 2018 21:39
10 lipca 2018 22:43

Może dłużnik się nie starał? A może bardziej się opłacało go sprzedać?

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @Grzeralts 10 lipca 2018 22:43
10 lipca 2018 22:46

Jest jeden taki moment że bankierowi zawsze się opłaca sprzedać dłużnika. To jest czas tuż przed spłatą ostatniej raty. 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Godny-Ojciec 10 lipca 2018 22:46
11 lipca 2018 11:06

Nie. Wtedy mu się opłaca zadłużyć go na nowo. Sprzedać opłaca się tylko dłużnika, który nie spłaca.

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @Grzeralts 11 lipca 2018 11:06
11 lipca 2018 11:10

Chyba że już nie jest w stanie spłacać bo wyssali z niego wszystkie zasoby

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Godny-Ojciec 11 lipca 2018 11:10
11 lipca 2018 11:21

Im jest obojętne, dlaczego nie spłaca. Problem trzeba rozwiązać. Jednak zlicytowanie dłużnika to ostateczność, na której wszyscy tracą.

To dotyczy również państw - nasze jest akurat jednym z najbardziej zadłużonych w Europie (chyba tylko Turcja i Węgry nas wyprzedzają), ale też ma spory potencjał, podobnie jak Turcja właśnie, więc likwidacja byłaby głupotą. Wręcz można powiedzieć, że nasz rozwój gospodarczy jest w interesie wierzycieli - o ile tylko nie będziemy zmniejszać zadłużenia. Natomiast nie wiemy, co on planuje nasz właściciel i czy jest też w strukturze właścicielskiej naszych wierzycieli. Gorzej, my nawet nie wiemy kto nim jest, więc nasze gadanie, to tylko wróżenie z fusów. 

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @Grzeralts 11 lipca 2018 11:21
11 lipca 2018 11:34

Był sobie facet który chciał mieć kamienicę. Wziął kredyt i zaczął budować. Inwestycja była już prawie ukończona ale nie zaczęła jeszcze zarabiać, mimo to kredyt został nieomal spłacony zgodnie z umową. Wtedy właśnie bank nagle zażądał natychmiastowej spłaty pozostałego kredytu łamiąc wszelkie zasady przyzwoitości, logiki i ekonomii. I zanim facet zdążył puścić bąka, komornik przejął jego majątek a potem zlicytował za bezcen. Wkrótce się okazało że to wszystko był jeden wielki bandytyzm ale inwestor nie miał już siły nawet nie miał na proces więc sprawiedliwości nie był w stanie dochodzić przed sądem. I chyba o to chodzi...

Banksterzy mogą też być głupcami pozbawionymi wyobraźni i zdrowego rozsądku.

Stają się takimi prawie zawsze bo życie ich rozpieszcza dobrobytem i łatwizną

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Godny-Ojciec 11 lipca 2018 11:34
11 lipca 2018 11:56

Bank w każdej chwili może zażądać spłaty kredytu, o ile ma podstawy (a to nie jest trudne, większość kredytobiorców w Polsce narusza zapisy umowy kredytowej). Ktoś, kto porywa się na inwestycje nie mając ani tego świadomości i związanych z tą świadomością zabezpieczeń, ani odpowiednich znajomych gdzie trzeba nie powinien się brać za biznes. Państw dotyczy to dokładnie tak samo. 

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @Grzeralts 11 lipca 2018 11:56
11 lipca 2018 12:00

Lichwa powinna być jednak ścigana z pełną surowością i konsekwencją. Państwo poważne nie może sobie pozwolić na wspieranie pokręconej i podszytej fałszem lichwiarskiej aksjologii.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Godny-Ojciec 11 lipca 2018 12:00
11 lipca 2018 12:03

Wierzysz w to, co piszesz?

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @Grzeralts 11 lipca 2018 12:03
11 lipca 2018 14:43

Oskarżasz mnie o demagogię?

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Godny-Ojciec 11 lipca 2018 14:43
11 lipca 2018 14:45

Nie. Po prostu to w żadnym kraju na świecie nie działa inaczej. 

zaloguj się by móc komentować

Godny-Ojciec @Grzeralts 11 lipca 2018 14:45
11 lipca 2018 15:12

Są podobno na świecie kraje w których nie ma lichwy i to tej wg definicji nowoczesnej, ale nawet tradycyjnej.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Godny-Ojciec 11 lipca 2018 15:12
11 lipca 2018 20:45

Nie takie, w których chciałbyś żyć.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Sarah 12 lipca 2018 14:31
12 lipca 2018 14:38

Nie. Musimy rozumieć rzeczywistość, w której żyjemy. A pieniądz dłużny jest jej częścią.

zaloguj się by móc komentować

Berdychowski @slepamanka
15 lipca 2018 12:37

Trzymaj się Mańka, nie daj się wygryźć.  A Toyah jest jak każdy widzi – usłużny, płynący zawsze z wiatrem historii.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować